1. Gmail
2. Meranie návštevnosti
3. Naj reklama a kľúčové slová
4. SEO v kope
5. Chatovacie okno
6. Redakčný systém
7. Pomoc z Facebooku
8. Vlastné videá
9. Automat na emaily
10. Zmenšovač obrázkov pre SEO
Skôr než spustíte svoju webstránku pre verejnosť, určite odporúčame použiť aspoň tieto nástroje. Prečo? Sú hlavne bezplatné a v mnohom vám pomôžu. Čítajte ďalej.
Gmail
Gmail je nástroj, ktorý musíte mať, aby ste mohli využívať aj niektoré ďalšie nástroje. V súčasnosti najpoužívanejšia emailová schránka s kapacitou 15GB zadarmo. Možnosť posielať správy v mene rôznych email adries, vlastné šablóny, pozadie, triedenie a hlavne ušetrenie € za objem na hostingu za doménové emaily. Ako ušetriť používaním Gmailu? Vyskúšať Gmail.
Google Analytics
Najpoužívanejší nástroj na meranie návštevnosti stránky, konverzií (cieľov- napr. počet odoslaní formulára, objednávok a pod.). Taktiež pomáha identifikovať kedy, odkiaľ, akí či na koľko minút prišli návštevníci na webstránku. Vie spolupracovať s Adwordsom, Search Console a inými programami. Vyskúšať Google Analytics.
Google Adwords
Nástroj oficiálne na realizáciu jednej z najefektívnejších možností propagácie svojej webstránky vo vyhľadávači Google (viac o Adwordse) a iných webstránkach. Taktiež ale obsahuje výborný nástroj, vďaka ktorému možno zistiť, čo ľudia vyhľadávajú (aké kľúčové slová) v Googli, resp. aké tvary slov, fráz, ktoré môžme následne použiť v nadpisoch a textoch svojich webstránok. Vyskúšať Google Adwords.
Search Console
Nástroj, ktorý pomáha s optimalizáciou stránky pre účely SEO. Vďaka nemu možno skontrolovať, či je stránka responzívna, aké kľúčová slová priviedli návštevníkov z vyhľadávania na stránku, či stránku správne Google indexuje, či nie je výpadok stránky, pomáha s označením častí stránky pre Google robota, aby lepšie pochopil obsahu stránky a mnoho ďalšieho. Vyskúšať Search Console.
Zopim
Výborný nástroj v základnej verzii bezplatný. Vďaka nemu možno umiestniť na stránku chatovacie okno, ktoré hlavne eshopy používajú pre podporu predaja a odpovedanie na otázky. Slúži výborne aj ako náhrada za kontaktný formulár. Možnosť odpovedať na otázky návštevníkov aj kdekoľvek zo smartfónu. Vyskúšať Zopim.
WordPress
WordPress je bezplatný software, vďaka ktorému si môžte vytvoriť webstránku. Stačí si ho nainštalovať na hosting a aj sami si vytvoríte, vystaváte a nadizajnujete svoju webku. K dispozícii sú stovky bezplatných grafických šablón. V prípade potreby je možné vytvoriť dizajn iba pre vás. V súčasnosti najpoužívanejší open source pre tvorbu webstránok celosvetovo. Vyskúšať WordPress.
Facebook Page
Okrem osobného profilu možno mať na Facebooku aj firemný profil, či profil produktu. Tie sú potrebné, ak chcete robiť platenú reklamu a získavať dlhodobých fanúšikov pre svoje biznisové potreby na tejto sieti, robenie súťaží a pod. Je to výborný zdroj návštevnosti pre vlastnú stránku. Vyskúšať Facebook Page.
Youtube kanál
Používate na stránke videá? Ak nie, vedzte, že je najlepší nástroj, ako zaujať a presvedčiť ľudí pre svoje ciele. Vytvorenie, editácia, zvuky, podmazy a efekty možno robiť priamo online, výsledné video možno embedovať do vlastnej stránky či na Facebook Page a inde. Možno sledovať štatistiky, pokiaľ ľudia sledujú naše videá, kedy odchádzajú a pod. Vyskúšať Youtube channel.
Mailchimp
Ide o nástroj, vďaka ktorému môžte rozposielať vyžiadané hromadné emailingy, newslettery, prehľad nových článkov za určité obdobie a pod. Vyskúšať Mailchimp.
TinyPNG
Jedným z faktorov SEO a hodnotenia stránky vyhľadávačmi je aj rýchlosť načítania stránky. Často sa najdlhšie načítajú obrázky. Toto je nástroj, ktorý dokáže zmenšiť objem (nie veľkosť) obrázka bez straty kvality. Výborná pomôcka. Vyskúšať TinyPNG.